Sunday, May 03, 2009

4 individu C# freelance fulltime or outsourcing company

Aku hanya menyampaikan peluang pada sesiapa yang ada company atau tahu kawan-kawan dia punya company yang ada buat outsourcing untuk developer c#, salah sebuah company di KL memerlukan khidmat 4 orang C# developer fulltime selama 4 bulan. Seorang dibayar dalam range RM7K per month. Kalau ada individu yang berminat pun boleh juga. Hantar maklumat kepada aku then insyAllah aku forwardkan kepada company tu. Email kepada irwanazam@gmail.com

9 comments:

Fakhrul said...

wow, part time x dek ke? :)

MK said...

woh, 7k! Nak kene belajor C# nih.

Anonymous said...

aku pon nk wow! jugak lah...**tetiba =)

livewire said...

En.Ryzam... offer nampak cam menarik... valid sampai bila?

ryzam said...

still valid, untuk fulltime pun dia orang tengah cari, kau berminat?

livewire said...

Yups... agak berminat juga...

ryzam said...

fulltime ke parttime?.. aku nak tanya company kau kerja sekarang nie buat gak outsourcing developer tak?

livewire said...

Sebetulnya mana-mana pun boleh bergantung kesesuaian (terutamanya yang ada NHibernate :P)

Berkenaan dengan soalan en ryzam, company aku sekarang tak buat oursourcing developer.

ryzam said...

dah ada plan nak move from ACS?