Wednesday, July 15, 2009

Update

Lately busy dengan macam-macam benda duniawi, then since last week nak online guna Celcom broadband kat area rumah aku nie ada masalah, adalah dlm 10 min dlm HSDPA connection lepas tu terus je drop ke GPRS, jadi banyak kerja aku terganggu. Sekarang nie aku cuba pula guna PIWimax so far nie first day dan nampak macam ok, tak tahu lah pulak bila org dah start ramai subscribe.


Aku pun sekarang dah kurang buat coding kat office, walaupun kerja banyak dan aku sepatutnya membantu teams members aku yang lain, cuma aku dah start macam kura-kura bila masuk bab programming hehehe.. lagi slow dari budak fresh grade.

Aku rasa aku kekurangan fokus, bila aku nak buat programming tiba-tiba dapat call..kena check something, kena meeting, kena update something pada CIO ..etc (alasan je tu)... aku nak kena bercuti fikirkan pasal programming dan kerja, tapi waktu nie nak pergi bercuti pun time musim H1N1

Banyak juga update dalam software development dalam jangka masa sebulan nie. Nanti bila mode aku datang semula nak menulis aku akan update..insyAllah




1 comments:

MK said...

P1 Wimax agak bagus untuk buat kerja di rumah (dimana kawasannya diliputi), tapi untuk org yg perlu sentiasa online (dan banyak berjalan), kena ada backup connection macam Celcom, etc.