Thursday, September 27, 2007

Update

A'salam , aku dah lama tak dapat hendak mengupdate sebarang tulisan disini, aku akan join another company bulan 12 nie sebagai Solution Architect. Last week aku attend 2 kali sessi menginterview candidate yang insyAllah kalau dipilih akan join team aku.

Di sini masih ada lagi project ongoing yang perlu diselesaikan seperti Customer Management System.

Ada tools baru yang aku jumpa yang aku rase dpt memendekkan lagi process soft dev aku, aku dah rase menjadi semakin malas nak buat code heheh, adakah aku perlu beralih ke ruby?? emm munkin juga.. hahaha :)


Tools:
ActiveWriter

3 comments:

admin said...

Bro, dekat company mana tu? Zharfan.

ryzam said...

Company kat Shah Alam ..dekat sikit dengan rumah :)

admin said...

Al-Madinah Universiti tu kan. Eh tatau plak ko duduk shah alam, bleh la minum2 bila2. aku kalu turun kl memang pigi shah alam rumah mak mertua kat section 7. ko kat mana?